måndag 11 januari 2010

måndag igen... + 9 dagar


Nämen måndag igen... oväntat! men det måste ju vara det nån gång med! Idag har jag fått ta mina presentkort som jag fick i födelsedagspresent till att köpa nya byxor åt min älskade son som under 3 timmar lyckades först dra sönder ett par jeans och senare klippa sönder sina mysbyxor... så det va bara att sätta sig i bilen och åka in till motala och inhandla några nya par åt ligisten, han har vuxit så mycket den senaste tiden att jag inte hunnit köpa nya byxor i samma takt, men nu har han 3 par nya byxor i stl 110! Jag letade även efter en tjockare mössa till Ture med men det verkar inte som att det finns några till nyfödda utan bara sånna där tunna tygmössor men dom kan man ju inte gå ut med när det är minusgrader!

Annars så gör jag inte så mkt om dagarna, städar och tvättar mest... väntar och väntar, men nu är vi ju innne på sista graviditetsveckan NÅGONSIN!!!! tänker aldrig mer vara gravid fyyyyy va det är tråkigt. Jag längtar dock efter mitt lilla knyte eller det gör vi allihoppa till och med Alex börjar bli otålig och vill bli storebror nu! Men som sagt har han inte kommit innan söndag så sätter dom igång det då, ska in och träffa läkare och göra ctg på fredag och då får jag veta när det ska, men som sagt bm sa senast söndag för då är det 42+0! Men vi får se! Förhoppningsvis har jag några mysiga kort att lägga ut snart!

Nu ska jag titta på CSI och sova, hoppas att anders inte får larm inatt med så man kan sova ordentligt för jag är helt slut idag!
Ps. lägger ut den fösta och sista magbilden idag med ihopp om att den snart är borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar