tisdag 5 maj 2009

Jaha, då va det den 5e idag då Pussylinens födelsedag! Grattis Sanna!!! Idag har mannen haft öppet hus på jobbet så vi har varit där och ätit korv, gått tipspromnad och fikat. Trevligt, ännu trevligare var det att dom hade ca 250 bullar kvar och att Alex fyller på torsdag, så bullar är kirrat till kalaset i alla fall =)

Annars funderar jag mest på vad man ska göra i höst, funderar på att ta ett års studieuppehåll och fundera ut om det verkligen är det här jag vill göra när jag blir stor, problemet är bara jobb! Å de är ju ett ganska stort problem eftersom det inte finns så många, men jag får väl städa eller nått annat spännade på nått sätt ska man väl alltid kunna ta sig runt och annars får jag ju säkert jobba några timmar på wasagården i månaden i alla fall! Förhoppningsvis löser det sig senare, finns ju inte direkt några jobb utlagda nu som man ska börja på i agusti ändå!

Nähä ser fram emot lördag hoppas på en lyckad kväll!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar