måndag 4 maj 2009

Varför skriver jag bara på måndagar? finns ju ett par dagar till i veckan att skriva på men de verkar jag glömma bort.

Jaha då va det maj då, månaden som gud glömde. Alla ska fylla år samtidigt och CSN tycker att man inte ska få fullt studiestöd eftersom man inte pluggar så mkt i juni. Vadå då? jag tycker att jag förtjänar betalt för att gå den där utbildningen alla som går det borde få det. Min bitterhet över universitetet blir bara värre och värre, det är tur att det snart är sommar så man får vara ledig därifrån...

På torsda fyller min "bebis" 4 år, stora killen snart =( mamma gillar inte det... vi har inte köpt nått än eftersom vi inte vet vad man ska köpa till ungen som har allt. Men vi får nog komma på nått snarast!

På lördag ska vi ha party för Sofia som fyller år det ska bli skojjigt värre, vi ska grilla och dricka smaskiga drinkar(eller liknande) jag hoppas bara att vädret bli bra så vi kan sitta på altanen!
Nääe om jag skulle orka ta tag i att plugga till tentan på fredag!

Puss å kram

3 kommentarer:

  1. Jag vill också stora "bebis"!!!!

    Ta en förpackning från värsta superkoola bilbanan sen lägger ni i ett par strumpor, va arg han skulle bli då. Me like....

    SvaraRadera
  2. Herregud kan jag skriva eller?

    jag vill också VARA din stora "bebis!

    SvaraRadera
  3. klart du får vara min stora bebis, jag trodde redan du va det!

    SvaraRadera