torsdag 28 maj 2009

trötter

Jaha sitter i soffan och är trött som vanligt, kl är ju inte så mkt så jag kan nog inte gå och lägga mig än, fast jag skulle gärna vilja. Anders är iväg på "Munken" och blir bjuden på mat och annat smaskigt, själv åt jag havregrynsgröt till kvällsmat känns inte riktigt lika lyxigt men det dög det med.
I morgon ska jag vara hemma med Alex hela dagen och bara mysa, bäst att passa på medans man kan, snart börar man ju å jobba å när jag inte kommer att göra det lär jag nog sova. Va å köpte nya utemöbler idag, ska se om jag kan riva ur altan och sätta upp dom i morgon eller om Anders ska få det som uppdrag på lördag när jag jobbar =).
I morgon ska vi i alla fall äta kräftor och det är inte dumt det! Annars blir det och jobba i helgen ett par timma i alla fall sen får jag väl lägga mig i solen och bli lite röd eller ja jag brukar ju bli ganska så jätteröd, men hellre det än vit!

Nähä nu ska jag glutta på TV!
Puss på er!

1 kommentar:

  1. Du vi hade aldrig kräftafton förra året! Det måste vi ha i år..

    SvaraRadera