tisdag 20 oktober 2009


Näe, nu har jag nästan fått nog. Orkar inte vara gravid mer skulle kunna tänka mig att ungen skulle komma ut NU! Magen är som en badboll och resten av mig ska vi inte prata om... Va hos bm idag, allting ser bara bra ut och jag följer kurvan som jag ska, pratade lite om förlossningen och vad jag bör tänka på och läsa på lite om innan det är dax. Jag fick även lite tips på andning m.m. men det är nog sånt man glömt bort när man väl ligger där och han ska ut. Tur att det bara är 10 veckor kvar eller om han har lika brottom som Alex 8 veckor kvar. Ska jag vara ärlig så vore det mysigt om han kommer innan jul, men det blir ju synd om honom om han ska behöva fylla år så sent, precis som sin mamma...


Nähä nu väntar jag på att Desperate Housewives ska börja så jag kan gå och lägga mig!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar