måndag 19 oktober 2009

ny vecka nya tag?


Jahopp måndag idag igen!? vad är det som händer, har veckam kortats ner till enbart måndag ocg fredag utan att jag märkte det? för jag tycker att veckorna bara flyger iväg, men, MEN, ändå går sååå sakta. Jobbat hela helgen, ganska slut i benen igår, fötterna börjar att svullna nu så det blir lite stelt ibland, men jag ska klara en månad till utan bekymmer, jag kanske tom orkar jobba lite i december också.


I morgon ska jag till bm igen, hoppas att allt ser bra ut den här gången med. Nu är det bara 10 veckor kvar tills Ture ska titta ut, inte tidigare, men kanske senare... för hans skull iaf!


Nähä nu ska jag titta klart på Ghost Adventures, så att jag kan stilla dagen spökdos. Måste nog ta och ladda ner några nya avsnitt idag!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar