torsdag 15 oktober 2009

Ojojojoj!

Det var väldans va länge sen det va jag skrev nått, glömt bort bloggen efter sommaren. Men nu har jag ju tid och skriva igen.

Jahopp sitter här med datorn på magen och Ture sparkar som en tok där inne... minsta lilla tryck på magen och han bli vansinnig kan inte ens lägga händerna på magen... Jag är så där lagom road av att vara gravid nu, jag kan inte sitta, jag kan inte ligga och jag kan defenitivt inte sova ordentligt längre. MEN det är ju bara 10 veckor kvar, kanske bara 8 om han har lika brottom ut som Alex hade. Men vi hoppas ju ändå att han kan hålla sig kvar där inne till efter nyår för hans egen skull! Han är ju ändå beräknad till 2/1! Annars väntar vi på honom med spänning allt finns klart hemma och väntar på honom, ingen säng än den står fortfarande kvar i förådet det tar ju ingen tid att sätta ihopp den inte!

Nähä nu ska ja titta lite på tv innan jag går och sover! 1 av 4 arbetsdagar är avklarad i morgon blir det arbete mellan 7-15!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar