måndag 21 december 2009

3 dagar kvar!


Alexander är i extas det är bra tre dagar kvar till julfton! tänk vad spännande! va skönt det vore oom man kunde tycka att det va så spännande fortfarnde med jul? just nu är jag mest nervös över att Ture ska bestämma sig för att komma ut julafton och att min stora kille ska bli jätte besviken, men men inte mkt att göra åt isånnfall han kan ju få sina paket ändå!

Nä nu får faktiskt Ture vara kvar där inne till nästa år, jag sa att han fick komma innan den 20e och det gjorde han inte så nu får han vara kvar, om inte mamma får världens bästa födellsedagspresent då förståss! =)

På tal om det så måste jag nog ta tag i städningen nu iaf, familjen kommer ju i morgon och ska fira att jag blir ett år äldre!


Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar