onsdag 9 december 2009

9/12, 15 dagar till jul, 24 dagar till bebis

Jahopp då va det den 9 idag då, tiden går ganska långsamt om jag ska vara ärlig men det är säkert bara jag som tycker det.
Jag har nu 5 julklappar kvar att inhandla varav 1 är till min kära make... men vad???? han ville ha en blue-ray spelare så jag hittade en för 2000 kr, men det va inte den han ville han såklart, den han ville ha kostad 3500 så den får han köpa själv! Annars så tror jag att jag har koll på det jag ska köpa till dom andra, sen är det ju självklart paketen till julklappsspelet, men jag vet inte hur mkt dom får kosta än så det avaktar jag med!


Jaha annars rullar väl allt på som vanligt (inklusive jag) går in i v 38 snart, känns skönt då kan det ju faktisk bara vara 2 veckor kvar, men Ture verkar trivas där inne så han kommer nog inte fören långt in å nästa år. Alex är född i v 38 men jag tror att hans lillebror stannar kvar där inne och plågar sin mamma ett par veckor till och det är väl egentligen det bästa för hans skull, men det vore mysigt med bebis innan jul...


Nähä nu ska jag gosa med min lilla sjukling som har feber...


Puss på er!

1 kommentar: