tisdag 15 december 2009

ultraljud igen

Mmmm... igår va jag hos bm för kontroll i v.38, det visade sig att det jag misstänkte hade hänt, Ture hade sjunkigt ner och fixerat sig, har kännt att han inte sparkat lika högt upp på ett tag. Detta i sin tur ledde till att min perfekta magkurva förstördes totalt! Så jag blev inbokad på ett UL idag, inte för att hon trodde att något skulle var fel men hon ville kolla. Som tur va så hade hon rätt allt såg bra ut och den "lille" har en beräknad vikt nu på 3200 ca så det blir en mkt större bebis än Alex va iaf! =) men det återsår ju ändå 18 dagar kvar till BF så han kan ju hinna lägga på sig lite mera hull ändå för han verkar trivas bra där inne, har förvärkar nästan dagligen men inga starka så han bli nog kvar till nästa år!

Nähä nu ska jag stoppa in min stora bebis i duschen, han är genomsvettig efter att ha åkt pulka hela eftermiddagen! Mys med snö föresten!!!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar