fredag 4 december 2009

fredag

Jaha då va det fredag igen då, 4:e december... bara 20 dagar kvar till jul, nästan alla julklapparna är klara iaf dom till Alex, ska väl komma på nått bra till maken med men han fick ju faktiskt en ny rakapparat i farsdag present så jag vet inte vad jag ska köpa alls... alex tyckte v skulle köpa byxor till pappa, jag har inte en aning om varför!?

Jaha då va det bara två dagar kvar innn vi går in i v 37, är måttligt road av det här nu... jag har klagat över mina sömnbesvär tidigare men nu går det inte att beskriva, i natt sov jag mellan 11 och 02.50 sen var jag vaken till och från hela tiden tills anders gick till jobbet vi 07.30.... väldans kul, men å andra sidan s kommer ju omställningen till att ha en bebis som är vaken om nätterna att gå lättare eftersom jag ändå inte sover! Nä, nu tycker jag att han kan ta och komma ut det blir ju synd om ungen om han kommer efter jul ju, för jag tror inte att han tänker vara kvar där inne till den 2/1 iaf!

Nähä nu ska jag nog gå och lägga mig och hoppas på att få sova, i natt får han inte komma iaf, anders har drukigt vin och jag har ingen lust att köra till BB själv ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar