torsdag 16 april 2009

Desperate Housewife?

Jaha då var den här dagen med nästan slut då, Alex är bra idag, vilket har märkts på hans energinivå! Han har badat, lekt, tittat på teve och "spelat" tv-spel...
Själv har jag roat mig med att städa, tvätta och stryka, känner mig som en housewife, möjligen aningens desperat också =)

I morgon är det fredag och då hoppas jag komma iväg till simhallen, äntligen. snart 2veckor sen jag va där och det börjar kännas...

Sugen på ett par nya byxor, men har inga pengar, tror inte ens jag har pengar till det när lönen kommer. Jobbade ju ortroliga 15 timmar i mars, det kommer bli en underbar lön... Å Csn är ju inte direkt heller nån dröm för en shoppaholic!
Ska nog gå ut i förådet och kolla om jag kan riva fram mina sommarskor, kanske känns lite bättre med nått snyggt på fötterna. Nästa helg ska jag inviga mina nya "gå-bort skor" som evelina så fint kallar dom =) Så jag måste nog försöka smöra mig till ett par pants iaf!
Fia pratar ju om att hon vill handla så jag får väl offra mig och följa med, undrar vem som lider värst egentligen jag eller mitt mastercard haha =)

Noäpp nu skulle man kanske ta och grilla lite, äta bör man annars dör man!
Puss på er!

1 kommentar:

  1. Smart tänkt där med att man måste äta annars dör man smart.....

    SvaraRadera