fredag 17 april 2009

Jaha, idag har det varit full rulle =) vart på Öb å skulle köpa markis, fanns inga men köpte lite frön till mitt nya land, ska försöka att odla lite grönsaker i sommar!

Sen har jag tvättat alla utemöbler, vi har städat altanen och börjat att riva ner taket på den yttersta altanen, det ska bli soldäck faaan va nice! ska bara köpa solstolar men det hinns nog med! Ska försöka hitta nån stans att hänga upp hängmattan med. sååå fint att krypa ner i den!
Sitter själv i soffan och kollar på tv, Anders är iväg och Alex sover. Ska nog krypa ner snart jag med tror jag, Fia och Hugo skulle komma upp i morgon så jag ska försöka och städa inne med! Mycket att stå i, ska hinna plugga till basgruppen och tentan nästa vecka! blit tajt men jag ska försöka!
God natt och puss på er!

1 kommentar: