torsdag 2 april 2009

Vår!!!!!

Nu är det äntligen vår! Suttit i solen med Evelina på Gamla Kondis och fikar 2 dagar i rad åhh gud så gött döh!

Kinden har fortfarande inte vaknat, funderar på om jag skulle kontakta VC å se va det kan bero på.

I vilket fall ska jag till frissan i morgon, efterlängtat! Sen ska jag ta en fik med Emma-Hoooo och eventuellt ska jag till Linkan med Fia.
Helgen blir sorgligt nog lugn Anders har jouren, men men det märks väl om vi hinner med nått kul, jobba ska jag iaf göra både lördag och söndag.

Undra om Fia kommer hem från Lidl snart, hon va ju iaf vänlig nog att ringa och medela att hon skulle dit. Ut och gå ska vi iaf! Duktiga Evelina och jag släpade oss till simhallen idag fast att det va fint och soligt ute duktiga som få...

Nähä nu ska jag kolla på Svam Bob Fyrkant med Alex wiiihiii va bra det är!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar