måndag 20 april 2009

jaha då va det måndag igen då... veckan kommer att bli galet jobbig, basgrupp i morgon om cirkulationen, mkt att läsa tills dess. Nästan klar iof det sista tar jag ikväll innan CSI.
Onsdag, omtenta, blääää men jag har läst min Nordenfelt och KASAM idag, i morgon kör vi Erikssson och etik, den här gången ska det bara gå bra!!!
Fredag är det färdighetsträning, cirkulation och respiration, vad nu det innebär men jag antar att vi ska ta blodtryck på varandra. Torsdag blir den enda lediga dagen den här veckan och då blir det plugg till nästa tenta om 2 veckor i omvårdnadsvetenskap!
Jag måste också komma ihåg att gå och ta nytt kort till körkortet, har åkt runt med mitt gamla i 2 månader nu, dags att få det överstökat!!! Nähä nu ska jag fixa nått att äta!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar