torsdag 23 april 2009

possivist... ja vissst!

Veckan från helvetet når sitt slut, äntligen fredag i morgon, idag har jag faktiskt varit ledig, HELA dagen. Så jag har gjort nått som jag inte gjort på länge! Varit his Fia och fått morgonkaffe! Kaffe och skitsnack där gör att dagen får en perfekt start. Å självklart lilla huligan Hugo som vill mysa lite med "tanten"!

Efter fikat va jag och hämtade lite lön, efterlängtat måste jag säga, kontot ekar tomt, men i morgon kommer både Csn och nästa lön kan inte bli bättre, fick mer i lön än vad jag väntat mig och sånna överaskningar är ju alltid kul!

Fick till å med jobba i helgen, 2 dagar, har inte hänt sen innan jul tror jag! Jobbar 7-13 lördag och 17-21.15 på söndag, så jag kan glassa hela helgen ändå! På lördag blir det antagligen magget, Harrys skulle v kul med, men jag antar att det kommer bli galet mycket folk där. Vi ska ju dit senare i maj sen så jag klarar mig nog bra med magget. Tråkigt nog så vet inte Fia om hon kan följa med och jag har ingen lust att gå själv, men hon kanske kan ändra sig det är ju 2 dagar kvar. Bara hon kommer på det innan kl 1 på lördag så hon hinner till systemet först! Eller vad säger du Fia???
Nähä nu ska kvällsmaten fram sen får jag se om jag ska ner till meddo en sväng!
Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar