måndag 13 april 2009

måndag?

Ja visst fan är det måndag igen, men inte vilken måndag som helst utan en söndagsmåndag, en helt vanlig måndag, men med söndagens fördelar! =) pizza och soffläge! wiiii å ostbollar oxå smaskens!

problemet men att det är måndag är ju att då blir det tisdag i morgon vilket betyder att jag ska till skolan, så jag måste ta tag i det oundvilkiga, läxorna som jag har förträngt! jag är så trött på att plugga nu, jag vill ha ett jobb, vilket som helst bara jag får betalt! så det så. sjuksköterska kan nån annan få bli!

I går var jag hos Hanna och Petra efter jobbet och drack lite cider, jätte trevligt jag hade så kul så jag känner av det idag, i huvudet i alla fall =)
Fias huvudvärksstatus var enligt henne "DÖD" så hon mår nog sämre än mig! KESO

Nähä nu ska jag kolla på Ghost Hunters och Most Haunted som jag spelade in i natt! Puss i Påsk

2 kommentarer: