onsdag 15 april 2009

Sjukt barn....

Jaha idag var det onsdag mitt i veckan....
Alex är sjuk, han har haft maginfluensa och nu har han 40 graders feber, inget vidare. Det är tur att det finns Ipren, det jobbiga är dock att han "känner sig bra nu" och kan inte vara still i 5 minuter fast att mamma tycker att han ska vara det!
Pratat lite med homot på msn, trevligt som få, vi har spytt lite galla över våra utbildingar och jag kom fram till; Död åt LIU och PBL!
Kommande månad har jag inte mindre än tre härliga tentor att se fram emot, med start nästa onsdag! kan man få en bättre vår? jo ja visst jag glömde ÖGONEN KAN JU KLIBBA IGEN MED SÅ MAN INTE SER NÅTT! Då är våren och grönskan som bäst!
Nä jag är inte bitter!

Äh man kankse inte ska klaga solen skiner ju i alla fall, även om det inte är så varmt. Jag gick visst på en nit när jag trodde helgen skulle bli räddad av barnbidraget, den 20e är på måndag
=( träääääligt! Så det är bara att glatt vänta på cashen! Men nästa helg då blir det röj Magget den 25e wiiie synd bara att Hanna skulle jobba =( men Fia och jag kan förhoppningsvis roa oss ändå, undrar om Elin skulle med??? får nog fråga... Helgen efter det skulle vi tydligen till Harry's i alla fall och det är ju inte ofta det händer så det blir nog kul med, skönt att veta vad man gör på helgerna =)

I morgon måste jag ta med Evelina till simhallen, har blivit helt förslappad av påsken ,knappt inga promenader och ingen som helst simmning... inge bra inge bra! Det är bara att hoppas på att Alex blir bättre så han kan gå till dagis snart!

nä nu ska ja nog ha enn kopp kaffe i solen
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar